Pro/am i löparspåret och Viking line

Vilket vårväder och till råga på allt fredag OCH att jag har varit ledig. Ingenting stod på schemat. Ganska skönt för vi var trötta som attan efter en dygnskryssning med M/S Cinderella Viking tillsamman med vänner. Barnen hade det toppen och ville inte gå av färjan typ. Dock tyckte jag och min väninna det var ganska skönt 😉 

   

Vin på kran… Med fem barn blev det dock knappt ett halvt glas. 

 

Boa in sig i hytten med några av favoritprodukterna. 

 

Fyndade lite på tax free

  

 Trötta som vi var kändes te och bullar rätt innan läggdags – för att fortsätta bygga på grunden av all buffémat 😉

  

Idag på eftermiddagen; lite cyklande och lek i parken och för min del en mil i under 4.50-tempo med lite inslag av backträning i solsken. Och vem möter man i löparspåret om inte proffset Malin Ewerlöf.., kände mig genast som en überamatör..!! Men ett vänligt leende från stjärnan gav energi och en kick. Malin är någon jag hemskt gärna skulle vilja köra ett pass tillsamman med, vilken boost det måste vara 🙂 

   

 

Njut av fredagskvällen! Trevlig helg!

Kommentera

