Nyttigt fett

God morgon! 

Hoppas natten varit bra och att ni är utvilade och pigga. Just nu råder det ju både förkylningar och pollen så det nyses och hostas och snörvlas överallt.. Bara att gilla läget och försöka boosta med vitaminer och antioxidanter. 

Jag inser att jag behöver ett extra tillskott av bra fettsyror då jag äter för lite av bl.a lax, fet fisk, avocado, olja etc Så en kapsel om dagen ska man ta. Givetvis inte som substitut till riktig mat men som ett tillskott under en period tror jag kan vara bra. 

  

I morse morgonrunda med ganska tunga och trötta ben. Skönt med vårväder även om det är kyligt vid 06..

 

  

Min nya favorit nu är kokosmjölk som är fantastiskt gott i smoothies och bara som det är. Förutsatt att man gillar kokos 😉 Kostar ca 25 kr och finns i välsorterade butiker, jag hittade den på Willys.

 

  

Fyndade härom dagen nya lack i vackra vårkulörer. Enkelt sätt att ge outfiten en twist.

  

Ha en fin onsdag och njut av vårsolen! 

Kommentera

