Sömn och Aptiless

God morgon!

Hur skönt är det inte att sova ut och vakna av sig själv? Det är underbart!! Bästa med att vara ledig. Kanske kommer jag lyckas få lite plus på sömnkontot trots allt..? 😉

Jag märker hur mycket bätte jag mår i alla avseenden när jag sover mer. Det är ju också då kroppen återhämtar sig, både fysiskt och mentalt. Man får inte glömma att även hjärnan behöver få vila från stress och alla intryck som sker en vanlig arbetsdag.

Så mitt nyårslöfte ska jag verkligen försöka uppfylla i år – att sova mer.

Frukosten igår. Blir nog repris idag.

IMG_3937.JPG

IMG_3931.JPG

Blev även ett glas av Aptiless – för lite sockerbalans och preppa inför påsklunchen 😉

IMG_3935.JPG

Vi körde en kombo av att jag sprang inkl backträning, Kråkan cyklade och Ronaldo var nere vid fotbollsplan. Skönt att röra på sig innan påskmaten.

IMG_3947.JPG

Önskar er en fin dag!

Kommentera

